Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi
Pierwsza kampania 1% Fundacji Wcześniak - Rodzice Rodzicom

www.wczesniak.pl


Małgorzata Ostrowska-Królikowska została Ambasadorem Fundacji Wcześniak i wystąpiła w kampanii reklamowej Fundacji prowadzonej pod hasłem "Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi".

Celem kampanii jest promowanie świadomego wcześniactwa, wzrost świadomości Fundacji Wcześniak oraz pozyskanie wpływów z odpisów z 1%. Kampania prowadzona będzie w kinach, prasie oraz w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim na stronach Fundacji Wcześniak na portalu Facebook (www.facebook.pl/wczesniak).

Kampania "Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi" składa się z 3 odsłon, w których dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym.

W pierwszej odsłonie kampanii występuje 5-letnia Berenika Brzóska, która urodziła się w 6. miesiącu ciąży (24. tydzień) z wagą 490 gramów. W filmie Berenia porównuje swoją wagę do wagi pluszowego misia.

Zapraszamy do obejrzenia reklamy i prosimy o jej rozpowszechnienie wśród Państwa znajomych. Za każde wsparcie serdecznie dziękujemy.

Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi - przekaż tym dzieciom 1% swojego podatku

- Nr KRS: 0000191989

 
W drugiej odsłonie kampanii występuje 8-letni Jędrzej Krzykawski, który urodził się w 7. miesiącu ciąży (30. tydzień) z wagą 1000 gramów. W filmie Jędrzej porównuje swoją wagę do wagi kilograma cukru.
W drugiej odsłonie kampanii występuje 8-letni Jędrzej Krzykawski, który urodził się w 7. miesiącu ciąży (30. tydzień) z wagą 1000 gramów. W filmie Jędrzej porównuje swoją wagę do wagi kilograma cukru.